دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

بیمارستان تریتا

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

بیمارستان تریتا

۱۳ بازديد

بیمارستان تریتا تهران

 
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی تریتا خصوصی و در 18 طبقه بنا شده است که دارای 200 تخت خواب فعال می‌باشد. این بیمارستان تریتا یکی از پیشرفته و مدرن ترین بیمارستان های عمومی ( جنرال ) غرب تهران است. بخش اورژانس بیمارستان دارای بخش مراقبت های ویژه و اتاق عمومی و همچنین بخش ان آی سی یو بیمارستان دارای 6 تخت احیا و 4 تخت انکوباتور است که تمامی تخت‌های احیا مجهز به ونتیلاتور و مانیتورینگ می‌باشد.
 
مسیرهای دسترسی به بیمارستان تریتا
بیمارستان تریتا در غرب تهران، شمال بلوار کاشان و در مجاورت شهرک امید دژبان واقع شده است. هنگام حرکت در بزرگراه همت به سمت غرب بعد از رسیدن به منطقه 22 ، بعد از عبور از تقاطع غیر هم سطح بزرگراه آزادگان کم کم در قسمت شمال اتوبان خرازی و در محدوده بلوار کاشان و شهرک امید دژبان بیمارستان را مشاهده می‌فرمایید.
آدرس : تهران – بزرگراه همت غربی – بعد از تقاطع بزرگراه آزادگان – اتوبان شهید خرازی – بیمارستان تریتا
مترو : ایران خودرو
اتوبوس : تعاونی منطقه 6
پاراکلنیک های بیمارستان :
آزمایشگاه شامل : آزمایشگاه پاتولوژی – بیوشیمی – هماتولوژی – میکروب شناسی – ژنتیک – رادیوتراپی
تصویربرداری شامل : ماموگرافی – رادیوگرافی –سی تی – ام آر آی – اسکن – سونوگرافی – داروخانه –
فیزیوتراپی
توانبخشی
بیمارستان تریتا در بخش بین الملل خدمات گردشگری نیز فعالیت دارد. در این مرکز متخصصان ، پرستاران و کمک پرستاران در بخش آی پی دی حضور فعالانه ای دارند .
بخش اکسیژن درمانی پرفشار با دستگاه هایپر بار بیمارستان تریتا یکی از بخش های خاص و بسیار مهم بیمارستان می‌باشد که در صورت آسیب بافت های هر قسمتی از بدن در هر مقداری که باشد به طور مثال آسیب ناشی از تصادفات ، آسیب مویرگی ، سرخرگی و وریدی که برای درمان و بهبودی آن مقدار اکسیژنی که به بافت آسیب دیده می‌رسد مهم می‌باشد ، هر چه اکسیژن با غلظت و فشار بیشتری برسد ترمیم آن قسمت بهتر و سریع تر خواهد بود.
در آسیب های سکته مغزی که قسمتی از بافت به خاطر لخته ی ایجاد شده به آن قسمت اکسیژن نرسیده و آسیب دیده است برای درمان آن قسمت که زنده است با اکسیژن هایپربار درمان می‌شود .
در زخم های دیابتی که به خاطر اختلال در مویرگ ها به خاطر دیابت ایجاد می‌شود با اکسیژن درمانی و افزایش فشار اکسیژن زخم ها درمان می‌شوند. این دستگاه شامل 12 صندلی می‌باشد یعنی به طور هم زمان 12 نفر با اکسیژن با فشار درمان می‌شوند و یک تکنسین مجرب  فشار ، ضربان قلب ، مقدار اکسیژن بیماران را کنترل می‌کند .
اکسیژن درمانی جز کم خطرترین و کم عارضه ترین درمان های ترمیم بافت آسیب دیده می‌باشد .
به اطلاع می‌رسانیم هنگام بستری در بیمارستان یا مرخص شدن از بیمارستان در صورتی که نیاز به پرستار و مراقب 24 ساعته برای سالندان یا کودکان خود دارید ، پذیرش آنلاین می‌تواند شما را در این امر با پرستاران مجرب و متعهد یاری فرماید و یا اگر نیاز به آزمایشات و فیزیوتراپی در منزل دارید می‌توانید به راحتی ، بدون دغدغه و آزار بیمار تمام این خدمات را در منزل دریافت فرمایید.
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.